Huwelijk

30.03.2016

In het idyllische Meldert staat de prachtige Sint-Ermelindiskerk en in die kerk gaven Ann en Jos gisteren hun ja-woord. Alles gebeurde ‘on short notice’. Zowel de boeking van The Day by Day Gospel Singers als – vernamen we gisteren 😉 het huwelijk zelf. Dus was het zalig om de prachtige afwerking te zien, de versiering, de stralende voorgangster, de gelukkige familieleden en vrienden en – natuurlijk – het superromantische en tikkeltje nerveuze bruidspaar. Ann hield graag alle touwtjes in handen ook al vertrouwde ze alle contacten met ons toe aan haar vriendin Miek. En wij vinden het steeds leuk om bruid en bruidegom te verrassen met onze nummerkeuze; romantisch en ingetogen, dan weer feestelijk en uptempo, soms pakkend met meer dan één traan en dan weer plagend met een dikke knipoog! We werden professioneel onthaald en iedereen in ons publiek heeft er zichtbaar van genoten. Er werd meegezongen, geklapt… en gehuild. En dàt is de bedoeling van The Day by Day Gospel Singers: emoties losweken, verwondering scheppen, bewondering oogsten en onze klanten de mooiste dag van hun leven bezorgen! Dank je Miek voor alle logistieke zorgen en van harte gefeliciteerd aan het bruidspaar Ann en Jos!