Negentiende Zinderende Zangkamp te Maasmechelen

25.04.2016

Het is al tien jaar een jaarlijkse traditie, halfjaarlijks zelfs, om met z’n allen op zangkamp te gaan net voor er een nieuwe rits optredens aanvangt. Net voor onze Kerstconcerten of – in dit geval – vlak voor onze reeks huwelijksvieringen – zetten The Day by Day Gospel Singers zich scherp om alle nootjes, gepunte nootjes, rustjes, pasjes en klapjes juist te krijgen. We oefenen ieder jaar een nieuw repertoire in. Uiteraard blijven de klassiekers zoals Oh Happy Day, Joyful Joyful en Ain’t no Mountain high enough die iedere klant als voorkeurnummers aanvraagt, maar ook nieuwe uptempo-gospels of juist de meer ingetogen nummers vervolledigen ons repertoire. Al meer dan 1.000 nummers telt ons repertoire ondertussen en uit evenveel nummers kan iedere klant zijn voorkeurlijst samenstellen via onze website. De groep genoot zichtbaar van elkaar en van de samenzang. Het is tijdens zo’n weekend-zangkamp ook dé gelegenheid om elkaar in een totaal andere context beter te leren kennen. Christel, Channice en Lieve zijn onze vaste melody singers, Roma zorgt voor de high harmony en Patrick voor de low harmony partijen. De leadsingers zijn Patrick, Roma en Channice. En we hebben meteen twee nieuwe zangers ingelijfd: Marcel als tenor voor high harmony vocals en Katja als melody singer. The Day by Day Gospel Singers staan weer op scherp om ook deze lente, zomer en nazomer tientallen koppels zowel muzikaal, sfeervol als stijlvol het huwelijksbootje in te zingen!