Huwelijk

3.09.2014

Echte globetrotters, dat zijn ze, Anke en Wout. Het leek wel of ze ieder continent al hadden aangedaan. En voor de wet getrouwd ‘Down Under’ in Australië. En met een heel speciale warme betekenis, binnenschrijdend op ‘Somewhere over the rainbow’ in de versie van Israel “IZ” Kamakawiwoʻole, gezongen door The Day by Day Gospel Singers. Het weer liet niet toe om de plechtigheid buiten te vieren, maar binnen lukte het ook. Binnen de kortste keren stonden hun familieleden en vrienden te klappen en te zingen op ‘Oh Happy Day’ en zelfs op ‘Heb ik ooit gezegd dat ik je liefheb?’ terwijl het koppel innig danste. Een heel fijne, mooie, spontane en ongedwongen ceremonie werd het. Flink voorbereid en respectvol afgesproken door het koppel en ons gospelkoor. En het resultaat mocht er wezen: Een stralend jong koppel, overgelukkige ouders en enthousiaste vrienden en familieleden. Wij geven graag een pluim aan de directie van Hof van Beatrijs in Lier voor de fijne ontvangst en de heerlijke maaltijd na ons intensieve optreden!