Huwelijk

13.07.2016

Hevige fans van Clouseau en Marco Borsato, dat zijn Isabelle en Raph. ‘Zij’ en ‘Heb ik ooit gezegd dat ik je liefheb?’ moesten dan ook zeker deel uitmaken van onze setlist op hun huwelijk. Ook ‘De Roos’ en het ‘Onze Vader’ en misschien zelfs ‘Ave Maria’. Maar: “Er moet ook ambiance zijn hé! En de mensen moeten meeklappen en meezingen!” 🙂 Dus maakten wij voor hun huwelijk de perfecte mix van stemmige, ingetogen nummers en fijne uptempo gospels. De ouders, familieleden, vrienden en gasten van Isabelle en Raph hadden er duidelijk zin in want ze waren meteen aan het meeklappen. Heerlijk voor een bruid om zo in haar huwelijkskerk te mogen binnenkomen! Marcel zette een prachtig ‘Onze Vader’ neer. Michèle zong haar eerste solopartij toen ze in het Nederlands ‘De Roos’ inzette en was zichtbaar nerveus. De bruid kon een empathisch lachje niet onderdrukken toen bij het geven van onze zegen over het koppel Michèles uitgestrekte hand zichtbaar trilde 🙂 Christel bracht haar heel mooie versie van ‘What a wonderful world’ en viel schitterend in het Engels in bij ‘De Roos’. De zang zat goed, de muziek klonk mooi, de klank in de kerk was perfect gebalanceerd… De moeder van de bruid vroeg onze visitekaartjes om in haar zaak te leggen om vol trots reclame te kunnen maken voor The Day by Day Gospel Singers. De ceremoniemeester vroeg ons kaartje en ook de verantwoordelijke van de limousines wilde meteen onze contactgegevens. Op die manier hadden Isabelle en Raph ons trouwens ook geboekt, door ons anderhalve maand geleden te zien en horen zingen in Damme op het huwelijk van hun vrienden en ons meteeen te boeken voor hun eigen huwelijk. Dat was wel eventjes ‘short notice’, op een vrijdag dan nog wel, een werkdag voor onze zangers, maar bijna iedereen slaagde erin om vrij te nemen. En Isabelle en Raph apprecieerden dat enorm. Hun complimenten en dankbaarheid waren uitgesproken en nemen we dan ook graag mee in onze herinnering aan deze dag! Raph is bakker van beroep dus de broodjes en verse koffie die we na het optreden voorgeschoteld kregen, smaakten overheerlijk!