Huwelijksfuif

28.08.2014

De trendy Bar Santola in Oudenaarde vormde de setting voor de huwelijksreceptie van Céline en Frederik. Een modieus koppel, pittige bruid, elegante bruidegom, samen met hun ouders, staande in de hall met The Day by Day Gospel Singers vlak achter hen om hun familie en talloze gasten te ontvangen. Wat een geroezemoes en lawaai! We konden onszelf nauwelijks horen zingen. Dus de monitors nog wat harder, dus de gasten nog luider pratend… Een vicieuze cirkel! Maar wel leuk. De stemming zat er meteen in en alle zangers straalden in hun spiksplinternieuwe choir robes waar nog tot een half uur voor vertrek met bebloede vingers aan gestikt en genaaid was! De set van ruim een uur was zo voorbij. En toen wij het geluidsmateriaal aan het afbouwen waren, kregen we nog lovende complimenten van de Gentse zangeres Petra, tegenwoordig bekend als La Sakhra, wiens zwoele act ons gepast opvolgde.