Huwelijksjubileum

25.04.2016

In 2011 waren de temperamentvolle Spaanse Christina en de Vlaamse Marc 25 jaar getrouwd en vierden ze hun zilveren bruiloft onder het gezang van The Day by Day Gospel Singers. En exact vijf jaar later vielen ze opnieuw in elkaars armen terwijl wij op hun verzoek ‘You’re all I need’ van Ezekiah Walker zongen! Het was een prachtige set van bijna een uur non-stop. We kwamen op met ‘What a wonderful world’, gezongen door Christel en dochter Roma, gevolgd door ‘Wishing and hoping’ met een solopartij van Channice. Patrick zette vervolgens ‘A wedding day’ in en kreeg de handen op elkaar met ‘Rapper’s delight’, gevolgd door ‘You’ve got a friend’ en ‘Oh happy day!’ Allen samen zetten The Day by Day Gospel Singers de ingeslagen uptempo-weg verder met: ‘Call Him up / Can’t stop praising His name’ en ‘You’re all I need’. Channice trachtte vruchteloos de bruidegom te verleiden met ‘Love will keep us together’ en vervolgde haar solopartij met ‘Joyful, joyful’, bijgestaan door de rap van Patrick, de hoge tenorpartij van Marcel en gevolgd door het duet ‘Ain’t no mountain high enough’. Bisnummers waren ‘Thank you’ van Dido, prachtig ingetogen vertolkt door Roma en ‘Already been to the water’ als rasechte gospelafsluiter voor de voltallige groep. Het publiek, familie en vrienden van Christina en Marc klapten en dansten van het eerste tot het laatste nummer, enkel even eerbiedig onderbroken toen de obers de bruidstaart binnenbrachten en het vuurwerk aanstaken. Dank je Christina en Marc voor jullie enthousiasme, jullie uitstraling, gasten en de logistieke ondersteuning van het hulpvaardige personeel van Feestzaal De Jachthoorn in Kontich. Tot over… 5 jaar!