Huwelijksviering

In het prachtige Zoersel, aan een nog prachtigere dreef en in een – indien mogelijk – nog prachtigere tuin gaven Kitt en Michaël elkaar het ja-woord. Alle vrouwelijke zangers van The Day by Day Gospel Singers waren in de ban van de superromantische Sissy-jurk van de bruid! We werden professioneel onthaald, alles was voorzien en aan alles was gedacht. De ontvangst met paraplu’s, catering, hapjes, drankjes, technische ondersteuning… Driehondervijftig zitplaatsen onder een prachtige tent aan een prachtige vijver… Zelfs de aanhoudende regenbuien konden de sfeer niet verstoren. We konden ruim inzingen en soundchecken en onthaalden de gasten van Kitt en Michaël vervolgens op onze typische hartelijke muzikale manier terwijl ze arriveerden. Jef van Rent-a-Priest herkende onze groep meteen en speelde tijdens de viering perfect op ons repertoire in. Zowel bruid als bruidegom hadden ons volledig vrijgelaten in de keuze van dat repertoire. Dus met onze voorafgaande correspondentie en hun misboekje bij de hand, slaagden we er reeds maanden geleden in om voor hen de perfecte mix van romantische songs en uptempo gospelhits te selecteren en te repeteren. Het resultaat mocht er wezen! Achteraf kregen we nog een ruime fooi van de vader in onze handen gestopt. We hebben heerlijk genoten van het eten en drinken dat voor ons werd klaargezet en voelen ons weer heel erg tevreden met onze prestaties én trots op het koppeltje dat samen met, in en door The Day by Day Gospel Singers elkaar het ja-woord heeft gegeven! Kitt en Michaël: geniet van elkaar en maak elkaar gelukkig, een heel leven lang!