Huwelijksviering

Het was eventjes spannend bij onze aankomst in het Hof van Nazareth in Lier, want wij moesten ons geluidsmateriaal opstellen en soundchecken en de bruidegom wist nog niet of hij de plechtigheid buiten zou laten doorgaan of binnen. Ik zag op zijn gezicht dat hij zo erg hoopte dat het droog zou blijven zodat het buiten kon doorgaan en stelde hem gerust: ‘Doe het maar buiten Kevin, het blijft wel droog!’ En het bleef droog! De knappe zussen, schoonzussen, broers, schoonbroers, ouders, vrienden en vriendinnen genoten al vanaf onze soundcheck van onze zoetgevooisde stemmen en waren duidelijk in de stemming! Pater Jules, die we nog kennen van het huwelijk van Barbara en Quin in Brasschaat, wist er ook meteen de vrolijke noot in te brengen en speelde goed op onze nummerkeuze in. De bruid straalde en genoot zichtbaar, de bruidegom was gelukkig en helemaal gerust! Na een tweetal afsluitende bisnummers genoten alle gasten van de receptie en wij van de heerlijke ontvangst door de beste maĆ®tre van het land in het Hof van Nazareth. De zangers hadden zichzelf helemaal gegeven en waren uitgeput en konden met smaak genieten van een heerlijke tafel met zalige broodjes, koffiekoeken, koffie, frisdrank en water. Ze waren dan ook al uren eerder van thuis vertrokken en hadden ook nog enkele uren te gaan voordat al het geluidsmateriaal weer ingepakt en ingeladen was. Maar zo’n lieve en vriendelijke mensen, gasten en gastheer… dat doet deugd! Dank je Isabelle en Kevin voor de prima ontvangst! Jullie weten hoe het hoort!