Huwelijksviering

In het Kasteel van Brasschaat deden Barbara en Quin hun huwelijk van New York eventjes over. Belgen, Nederlanders, Amerikanen… het internationale gezelschap van familie en vrienden vulde de feestzaal. De bruid is Venetiaans blond, de bruidegom ‘dashing USA’. Meteen heerst er een ontspannen en gezellige sfeer waarin iedereen de selectie van gezongen nummers herkent en meezingt. Diep emotionele romantische nummers als ‘At last’, ‘Alegria’, ‘Onze Vader’, ‘You’ve got a friend’ en ook de meer opzwepende nummers ‘Oh happy day’, ‘Joyful, joyful’, ‘Your love still brings me to my knees’ en ‘Shackles’. Na een paniekweek waarin de moeder van de bruid op intensive care had gelegen, viel alles op zijn pootjes en werden The Day by Day Gospel Singers na de slotnummers letterlijk overspoeld met verzoeken om informatie, prijzen, website en beschikbaarheid. Paartjes namen hun agenda’s om samen met ons hun huwelijksdatum vast te leggen! Het was ook voor ons een ongelooflijk succes. Een koppel dat ook de huwelijks-ceremonie in New York had bijgewoond en dat ter plaatse The Harlem Gospel Singers had zien optreden, zei dat we daar gerust naast mochten staan. De complimenten deden deugd en de gezichten van onze zangers en lead singers straalden van voldoening; ze hadden zich dan ook twee uur onvoorwaardelijk gegeven! De opgedane adrenaline bleek van pas te komen toen bij het inpakken van het geluidsmateriaal bleek dat de dienstlift kapot was en we onze kisten van 100 kg drie trappen omlaag moesten tillen. Maar veel handen maken licht werk. Barbara en Quin, we danken jullie om The Day by Day Gospel Singers op jullie huwelijks-ceremonie te hebben gevraagd en wensen jullie van ganser harte heel veel liefde en geluk toe. Geniet van elkaar en onthoud: ‘Geven – Vergeven – Toegeven – en Nooit Opgeven’!