Huwelijksviering

28.08.2014

Zaterdag 19 juni was een marathondag voor The Day by Day Gospel Singers. Constant krijgen we meerdere aanvragen voor optredens op dezelfde dag, maar zelden lukt het qua locatie en timing om alles zo goed in elkaar gepuzzeld te krijgen dat we drie koppels op dezelfde dag in drie verschillende provincies gelukkig kunnen maken. Dit doen zelfs onze buren van Scala ons niet na! Om 11u15 trouwden Anke en Thomas in de kerk in Rumst. Ruim een kwartier op voorhand warmden wij reeds hun familie en gasten op met ons muzikaal gospelrepertoire; de stemming kwam er al snel in! Thomas – van Zwitsers origine – is een knappe bruidegom en Anke een bijzonder knappe bruid. De viering gebeurde afwisselend in het Duits en in het Nederlands. En wederom bleek onze gospelmuziek dé universele taal! Stijlvolle ouders, grootouders, familieleden en vrienden die spontaan opspringen, meezingen, het koppel feliciteren en omarmen… Kortom, het was weer een prachtige viering met evenveel serene momenten en onstuitbare tranen als enthousiaste momenten van vreugde en geluk. Anke en Thomas, bedankt dat wij erbij mochten zijn. En we wensen jullie een leven lang geluk en plezier samen!