Kerstmarkt Koersel Kerst

17.10.2019

We hadden nog nooit zo’n mooie Kerstmarkt gezien! Draaimolens, standjes, oliebollenkramen, podia met diverse acts en artiesten. Waaronder een dubbele set van The Day by Day Gospel Singers. Deel 1 kwamen we op in onze wijnrode gospel choir robes en meteen zat de schwung erin! Onze zangers stonden in plaats van op het podium gewoon tússen de mensen te zingen en te klappen! Alle gospelklassiekers passeerden de revue en ook enkele minder bekende: You are good! en Stand on the word! In deel twee kwamen The Andrews Sisters, Elvis Presley, Tina Turner, Mariah Carey en Michael Buble zelfs een acte de présence geven. Heerlijk! Morgen doen we dat nog eens op de babyborrel en het kerstfeest van Caroline Bécu maar dan zelfs twee keer. Wat een feest jongens! We kunnen ons plezier niet meer op! Dank je Sabrina van Toerisme Beringen voor jouw perfecte organisatie en superlieve, warme en lekkere ontvangst! Lief Leuk Lekker Limburg!