Kerstoptredens

8.10.2018

Ons 23ste Zinderend Zangkamp stond geboekt van vrijdag 7 t/m zondag 9 december, zoals steeds in de prachtige omgeving van de Maasmechelse Heide. Toen we de aanvraag kregen van Coca-Cola Antwerpen om op diezelfde zaterdag hun Personeelskerstfeest op te luisteren in de luxueuze zalen van San Marco in Schelle, keken we elkaar even aan: ‘En ons zangweekend dan?’, maar besloten meteen: ‘We zijn dan toch allemaal samen Ên dus allen vrij. Doen!’. De medewerkers van de Personeelsdienst van Coca-Cola hebben overal perfect voor gezorgd, we werden dan ook uiterst professioneel onthaald, ook door de directie van San Marco. We konden 2 uur op voorhand binnen, al het geluidsmateriaal uitladen, opstellen en soundchecken, ons in een gezellig en afsluitbaar zaaltje omkleden, klaarmaken, samen eten voor en na het optreden en via de speciale uitgang zonder iemand te storen alles weer inladen en vertrekken richting Maasmechelen. We zongen onze harten uit onze longen gedurende drie sets van 45 minuten met telkens 45 minuten er tussenin. Dat was een flinke inspanning! En de sets werden vrolijker naarmate de avond vorderde 😉 Je speelt ook meer met je publiek, bindteksten worden vlotter, de stemming zit er al in. We zagen eindelijk de echte Kerstman in de echte Coca-Cola Christmas Truck! Heel voldaan en ook heel moe kwamen we rond middernacht weer aan in onze accommodatie in Maasmechelen, waar we op zaterdagavond meestal lang doorpraten, lachen, eten, drinken, quizzen… maar deze avond meteen in onze bedjes doken 😉 Dank je Marleen en Sarah voor de prima logistieke omkadering en… Merry Christmas! Ho! Ho! Ho!