Uitvaart

10.05.2023

In de prachtige kleine kerk van Heusden-Zolder namen de weduwe, kinderen en kleinkinderen van Alfons Verbruggen afscheid van hun man, vader en grootvader. Rode Duivel en Manchester City topspeler Kevin De Bruyne was uiteraard ook aanwezig als echtgenoot van kleindochter Michele, samen met hun drie kinderen Mason, Suri en Rome. Afrikaans voorganger Ghislain maakte er een heel mooie en serene viering van. En toen onze zangers het ‘Ave Maria’ inzetten, was iedereen zichtbaar ontroerd. Omdat Alfons lang in Afrika had gewoond, zongen wij op aanvraag van de familie ‘The Circle of Life’ uit de film ‘The Lion King’. Nieuw voor onze zangers was het pakkende ‘Lift me up’ van Rihanna. Brigitte en Elien brachten samen heel pakkend ‘Don’t worry about me’ en ‘Like my Father’. Gefeliciteerd dames met deze twee prachtige duetten! Nieuwe aanwinst Nathalie zong haar eerste solopartij ‘Verloren en Verliefd’, een Nederlandstalige versie van ‘Lost’ door Anouk. Onze groep verwelkomt Kristin en Cindy als zangeressen bij The Day by Day Gospel Singers. Dank je, beste zangers, voor jullie inzet, beschikbaarheid en toewijding. En dank je, familie van Alfons, om The Day by Day Gospel Singers te laten deel uitmaken van jullie zeer emotionele dag. Het is steeds zeer short-notice zo’n boeking voor een uitvaart, maar het lukt onze zangers iedere keer om ook dat weer tot in de puntjes af te werken en af te leveren.