Uitvaart Tilly Bernaer

18.01.2017

Tilly Bernaer ging van ons heen. Wij hebben haar moeten laten gaan met de goede afspraak dat zij ons nooit zou laten gaan. Broer Paul had The Day by Day Gospel Singers gevraagd om te zingen voor voor zijn zus – “Mijn schat Tilly” – en wel haar lievelingsrepertoire, namelijk de vroege gospels van Elvis Presley. En ook zijn zoetgevooisde versie van ‘You’ll never walk alone’, ‘Amazing Grace’ en ‘Always on my mind’. Onze zangers zetten een kwartier voor de viering in met Enya’s ‘Only time’, ‘To make you feel my love’ en Ennio Morricone’s ‘L’Arena’. Tijdens de offergave zongen The Day by Day Gospel Singers een primeur: ‘My love, my life, my all’ van gospelkoor-dirigent Kirk Franklin. Prachtig! De viering was heel sereen, de voorganger uiterst geëngageerd, onze zangers super geconcentreerd en de familie, vrienden en kennissen van Tilly diep ontroerd. Tientallen mensen zijn onze zangers persoonlijk komen bedanken en feliciteren na de viering en hebben hen dankbaar uitgenodigd op de koffietafel. Wij wensen Tilly haar welverdiende rust en danken broer Paul voor zijn muzikale gift aan zijn zus en de uiterst fijne samenwerking!