VTM De Vlaamse Tien

De Vlaamse Tien is het nieuwe VTM programma waarin de Nederlandstalige muziek centraal staat. Alle coryfeeën passeren er de revue. En The Day by Day Gospel Singers waren van de partij om de backing vocals te verzorgen van de single ‘Swing Low’ van het gloednieuwe album ‘My Special Prayer’ van de allercharmantse Lisa del Bo. Omdat de planning short notice werd bevestigd, konden helaas niet al onze zangers en zangeressen aanwezig zijn. The Day by Day Gospel Singers zijn ondertussen al gewend aan de camera: onze TV-ervaring varieert van actes de présence in series als ‘Zone Stad’, ‘Familie’ en onder andere onze muzikale verzorging van het huwelijk van Stephanie Planckaert. En ook deze dag was weer aardig gevuld met technische hoogstandjes. Om 14u camerarepetitie, om 18u generale repetitie en om 21u de show samen met Lisa del Bo. Het publiek stond op elkaar gepakt en moedigde Lisa en haar backing vocals stevig aan! Iedereen voelde zich gedreven om het beste van zichzelf te geven. En dat lukte ook! We hebben samen met Lisa en haar fans genoten van ons optreden. De begeleiding, catering, organisatie en logistiek waren perfect in handen van VTM, de diverse producenten, Outside Broadcast, Piet Roelen en Ilia Beyers; we voelden ons heel welkom tussen alle andere grote sterren als Willy Sommers, Bart Kaël, Lindsey & Kristof, K3, Sandra Kim, Simon en Nick, Laura Lynn, Lisa del Bo en Marco Borsato die je samen met ons op televisie zult zien op zondag 21 en 28 november.. Dank je Ilia en Lisa voor deze fijne dag en unieke belevenis voor de zangers en zangeressen van The Day by Day Gospel Singers!